Staan de facturen van die Nederlander nog steeds open?


Zakendoen met buitenlandse bedrijven kan een mooie opportuniteit zijn voor je eigen zaak. Veel Belgische bedrijven doen dan ook zaken net over de grens met Nederlandse ondernemingen. Maar wat doet u als uw Nederlandse klanten weigeren te betalen voor uw diensten en/of producten? 

Eerst en vooral is het een goed idee om uw klant te herinneren aan het feit dat men een openstaande factuur bij jou heeft. Neem snel even telefonisch contact op en geef uw klant een korte betaaldatum. Wanneer de klant nog steeds niet betaalt, is het tijd om een schriftelijke aanmaning te sturen. Dit kan later ook nog als bewijs gebruikt worden.

Nog steeds geen betaling? Kies voor professionele hulp 

Wanneer de klant na enkele aanmaningen nog steeds weigert te betalen, is het hoog tijd om de hulp van een professional in te schakelen. Schuldenaar in Nederland is onderdeel van de Nederlandse incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie AGIN Otten en heeft ruime ervaring met wanbetalers over de grens. Wanneer uw Nederlandse klant weigert te betalen, zorgen wij ervoor dat uw toch het geld krijgt waar u uiteindelijk recht op hebt. Als ervaren incasso-organisatie zullen we er alles aan doen om uw klant zo snel mogelijk tot betalen aan te zetten. 

Neem contact op

Recente Posts

Blijf op de hoogte van tips en advies met onze nieuwsbrief

In de Kijker

Blijf op de hoogte van tips en advies met onze nieuwsbrief

Contactformulier